Logovand er en god måde at lave reklame på – det er noget alle kan bruge

Vandflasker med logo (foto syddesign.dk)
Vandflasker med logo (foto syddesign.dk)

Selvom vi lever i en meget digitaliseret verden, så kan det også have sine fordele at bruge nogle mere håndholdte elementer, som er en faktisk ting. Det kan eksempelvis dreje sig om, at man bruger noget så simpelthen som logovand til at promovere sig med. Den digitaliseret reklameforsyning har også sine fordele. Den når rigtig langt ud, og den har vidst sig at være meget effektiv. Det er dog sådan, at der er rigtig mange, som bruger deres reklamepenge på at være tilstede på medier og særlige sociale. For at stikke lidt ud af mængden, kan man tilføje nogle andre lidt mere klassiske reklamemetoder, som logovand er.

 

Logovand kan bruges til alle og har mange fordele

Der hvor logovand virkelig kommer til sin ret som en frontlæber inde for reklame og marketing er i mødet med folk. Det er en god ting at dele ud, netop fordi man altid kan være sikker på, at det er et hit hos alle. Alle har nemlig brug for vand, så på den måde er den yderst anvendelig. Derudover så er det også ganske gennemtænkt med hensyn til vandet, fordi at man ofte bruger en vanddunk mere end én gang. Derfor så ved at dele noget logovand ud, så har man automatisk sine egne omvandrende reklamesøjler, som viser firmaets logo frem, når de går rundt og drikker af deres logovand.

 

Tag logovand med til mødet med kunder eller på firmamessen

Logovand er også genialt, fordi det netop kan bruges så mange forskellige steder. Det er godt at have med til at møde folk og dele ud ved en messe. Derudover kan det også bruges til diverse møder med kunder og samarbejdspartnere.

 

Læs mere om mulighederne for at få logovand lige hér

 

Find flere ideer:

T-shirts med tryk kan fremme din virksomheds budskab

Giv omtale til din virksomhed med gode reklamegaver

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.